Dåligt väder!

Hej på er! 
Här hos mig där jag bor är det dåligt väder idag, vilken tur för mig att jag inte planerat något ute idag då! 
Eller jag har faktiskt inte planerat något alls, kanske ska ta det lungt i dag?
Har ialla fall något planerat till i morgon med min syster Denise. 
Och juste hon ska ju flytta till sin egna lägehet nu på måndag =)
Kul för henne! Men inte för mig, hon tar ju med sig lilla chabo eftersom att det är ju hennes hund , kommer sakna han! Fast dom flyttar ju inte så långt bort, dom har ju lägenheten i åker också. Och det bra är att de ligger jätte nära min skola :D 
 
Men slut på syster och lägenhet snacket! 
Bloggar senare idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test