Det drar sig mot kväll!

Hej allesammans!
Bad update today i know! Men direkt efter skolan gick jag hem till Hanna, eller först cyklade vi hem till mig och hämta min hårfärg! Men idag färgade mitt hår, men det kanske ni fattade när jag sa att vi gick hem till mig och hämta hårfärg! ;) 
Ialla fall så nu är jag brunett och inte röd hårig längre! Synd att vi inte har hittat en röd färg som fastnar i mitt hår, för jag vill verkligen ha typ röd/brun =( Jaja vart ialla fall nöjd!
Så vi färgade mitt hår, Sen så målade Hanna mina naglar och dom vart super fina, love it! 
Och sen så kollade vi på en massa vidosar sen 5:an, asså shiiit vad vi GARVADE, ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden och uppleva det igen! 
Och nu när vi pratar om dagen med hanna så är jag verkligen glad att vi va! 
Det va så häääääääääääääääääär länge sen om inte mer ;) Kändes skönt att skratta och prata med henne igen då vi var så bra kompisar förra året och hade jätte kul! Vi pratade också, och fick veta saker som är bra för mig att veta. Och hanna är en sådan som förstår vad man pratar om! Hon är alltså en som går att prata med =) 
Vi måste bara börja va oftare igen eftersom att vi har så kul i hop, Eller jag har ju kul så mycket som jag skrattar! Men jag skrattar ju hela tiden :D
 
Juste, vet ni?
Jag tog faktiskt min astma medecin idag =D Känner mig SÅ stolt!
Och om ni bläddrar ner så får ni en dagens låt också! 
 
 
 
 
Medina odödlig kärlek! Vet inte men det är något jag gillar med den!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test