halluu?

Hallo!
Har ni saknat mig? 
Blogg.se har krånglat lite de senaste dagarna + att jag inte haft min dator! Sorry! 
Men nu är jag här och ska berätta lite om dagen! 
Min syster har ju köpt en till hund, en pytte liten sak! Hon är så gullig och heter Lexie, Så var asså hem till denise Och träffade henne. Vart kvar hoss denise till halv 9 tiden sedan körde robban hem mig och min 2 systrar som också var där! 
Lexie var en Fin och bestämmd dam som säger till när hon inte vill eller vill något. Hahaha Chabo som är pitbullen i huset har istället blivit en fegis nu när lexie kommit. Nu är det lexie som är nya pitbullen, Chabo är ju lite rädd för henne ;) 
Chabo tänker nog '' vafan gör hon på min mark?'' Hahaha nej men han delar så gärna med sig av sin mark till den nya kompisen =)
 
Men innan jag gick till deniz så var jag hos sanna och där var jag med sanna en stund innan jag skulle gå till deniz. Fick också en tidig födelsedags pressent (fyller år om typ 40 dagar eller något) :D Ett skal till min mobil, och fick välja ett själv och hittade ett som passade mig super duper perfekt! Ett med hundtassar och jag är ju tokig i hundar 
Tack så jätte mycket, tackar och tackar till 1000000 % om inte mer! 
Nu ska jag kolla lite på datorn innan jag ska dejta min säng, ska ju till läkarn i morgon så ska upp tidigt =)
Bye!
 
Chabo och deniz nya vovve! 
 
Lexie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test