Hemma från en dag med skoj och mys!

Hej på er alla fina läsare! 
Är nu hemma efter en dag med en massa skoj och mys! Vi hann göra jätte mycket saker där bort hos '' farmor '' Tomas är ju mammas sambo, så jag antar att jag kan säga farmor. Hennes namn är långt också så hehe....
Men som sagt hann vi med mycket, bada osv! 
Jätte kul. Det började med att vi kom dit och lixom kom in och sa '' hej grattis på födelsedagen '' och gav henne det vi hade köpt till henne ( kort , några olika lotter, och blommor ) hon är ju gammal så man kan ju inte direkt komma med en sprillans ny iphone som hon inte förstår xD 
Men hon vart så glad för det! När vi hade kommit in så fick vi alla ett varit halsband smycke med våra första bokstäver i våra namn. Jag fick då ett ''F'', ricktigt fina var dom! 
Sedan badade vi i hennes eller deras bengt bor ju där också så deras STORA pool, var riktigt kul (!!!!!) Och jätte fint väder hade vi också! =)
 
Sedan vart de en massa god fika, smörgos tårta, glasstårta, vanlig glass, och läsk och kaffe! Hann tyvärr inte ta kort på tårtorna då jag inte tänkte på det xD men kan säga att dom va super fina! 
Efter det så badade vissa av oss lite till och sedan pratade vi och åt glass... IGEN! :D
Så dagen har varit både skojigt och mysigt och alla var gott humör, lyckad dag måste jag säga! 
 
Här är några bilder, men rätt som det va laddade jag mobilen i sista sekund så den hade ju inte världens bästa batteri. Men rätt så många bilder fick jag. Mest när vi badade!
 
Min två lilla systrar, emma och bianca! (Bianca i rosa under vattnet)
Min lille syster emma 
Min lille bror Liam!
En blomma, (redigerad, men kommer oredigerad bild senare!)
min mamma och min store bror som är 15!
Så här såg himmlen ut idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test