♥ Kväll ♥

Hej på er alla blogg tokiga människor! 
Dagen idag har gått långsamt! Väldigt långsamt faktikskt! Kom nyss ut från en varm ducsh (stav)! Och det behövde jag efter denna långa dag. Har hunnit med så mycket! 
Dagen började då så här att jag gick upp tidigt och fixade mig. Sedan kom margareta (tomas mamma) och hämtade oss, sedan bärde det av till läkaren för att kolla upp min och liams astma. Resultatet tänker jag tyvär inte dela på bloggen! 
Sen gick vi på stan och fick med mig en grej och samtidigt hitta några andra kläder som jag måste köpa :D
På stan gick vi redan ett tag innan jag och mamma åkte hem till denise, och när mamma gick till sitt jobb så stannade jag där. Så idag kom jag hem vid 7 eller något och nu sitter jag här. Det är med klar handling om vad som hänt idag! 
 
Och som alla kanske vet så har veckans blogg blivit en enda röra! Tänker inte ha det. Insåg att det inte finns den tiden då jag vissa dagar inte kan blogga hela tiden. Dom dagar jag är hos sanna tillexempel. Men tänkte köra en annan sak :D 
 Dagens läsar fråga 
Det innebär att ni skickar in en massa frågor till min meil, har den jag hade innan ([email protected]) och sedan väljer jag en per dag som jag ska svara på! 
Ni kan väl ge detta en chans ialla fall, så skicka in frågor så att fingrarna spricker! 
 
// Fanny 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test