♥ Mitt fina skal ♥

Hej allesammans!
 
Fick ju en tidig födelsedags pressent (fyller om runt 40 dagar) av chrille (sannas plast pappa), ja och fick ju välja ett mobil skal :D 
Och hittade ett som passa mig perfekt! Jag älskar ju hundar och då fick det bli detta skal (bilderna).
Många tänker av er som har iphone och samsung galaxy s2 och så har nog en massa pärlor och grejer på era skal, så nu när ni ser mitt så tänker några av er nog '' hund-tassar vad tråkigt när det finns så många andra '' coola '' skal'' hehe!
Men nej det är jätte sött och jätte fint! Jag älskar det sååå mycket  Det finnaste skal jag sätt!!!! :D
 
Tack, tack, tack så mycket chrille!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test