Mot skolan!

Hej på er allesammans!
Snart ska jag börja göra iordning mig til skolan! Och idag ska vi ju delas in i grupper och sedan vandra i åker! Hahaha hitta dom här konstiga flaggorna! 
 
Ja och igår var jag hos deniz, jag vet inte om jag skrev det men men, passade hundarna en snabbis för att hon skulle till banken. Och sedan lagade hon en jätte gooooood middag :D och vi kollade på en hemsk film! Om judar och så, och gud va sorlig den är! Jag skriver om den efterskolan!
Sen skjusa robban hem mig!
 
Men nu ska jag gå!
BYE!
 
Sååå sorlig, Pojken om har vanliga kläder på sig, Han kan man kalla en riktig kompis! 
Gör allt för sin jude vän även om dom inte får leka för att han är jude och pojkens pappa är soldat och gör allt det där dumma mot alla judar!
Måste verkligen berätta massa sen, och ni alla måste se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test