Natti bloggen!

Hej på er!
Just nu sitter jag i mitt rum och gör mig redo för kvällen!
Idag har jag badat, i SJÖN! Hhaha ni hörde rätt! De va varmt och roligt! Chabo badade också =) 
Så det är vad jag har gjort, det andra jag hade tänkt göra idag sket sig så jag hittade på något annat ist... de få man göra när de inte går som planerat ;) 
Veckans blogg, har inte många tävlande just nu, menla ju ut den nu på kvällen, och det går alltid segt första gången eller dom första dagarna! Hoppas att de kommer fler som vill vara med, de är ju trots allt bara bra för den som vinner. Den kommer ju få fler läsare. 
Och jag funderar även om jag ska ha en tvåa som får ett litet tröst pris och bli länkad en gång! Bättre än inget alls. 
Så pass på allt står i kategorin '' veckans blogg '' =)
Imorgon har jag saker planerat, det är ju de jag skulle gjort idag! Men de blir i morn ist! 
Men nu tänkte jag sluta blogga och kolla lite saker på datorn innan jag ska sova, och om jag inte kan sova så tror jag att jag mobil bloggar i natt xD Gör det när jag har tråkigt på natten!
Godnatt så länge!
 
Buder på samma bild som i går, hoppas ni inte ha något emot det guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test