TJENA!

Hej på er, uppe som tuppen idag! 
Snart ska jag gå ut med hunden sedan ladda mobilen så jag kan fota! För min mobil är jätte bra på att fota natur, och det är precis vad jag ska fota :D 
När jag vet lite mer vad som ska hända idag så bloggar jag direkt, jag hade planer för idag, eller familjen skulle någonstans senare på dagen som alla skulle med på. 
Men vet jag vad som ientligen ska hända så bloggar jag det på direkten! 
Som ni ser står det inte ´´ bild av fanny wall får ej kopieras ´´ längre. Och de är för att jag ska högerklicks skydda bloggen! :D
Här är några bilder som jag tagit med min mobil. Den tar inte som en system kamera, Men den är bra och duger åt lilla mig tills jag får en system kamera!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test