To day ♥

Ni som läser bloggen vet varför jag inte bloggat!
Idag har jag och sanna vart med niki och gått runt lite! Vi gick då runt lite, pratade, skrattade en massa osv !
Har ialla fall gaft kul!
Nu till något helt annat! Denise har ju flyttat nu med robban och chabo till deras egna lilla lägenhet :D 
Har ialla fall frågat denise om jag kan få låna han hela dagen nu på onsdag då ialla fall jag sätt att det ska bli lite bättre väder! Hoppas! För saknar han sååååååååååå mycket att jag spricker!
Hade då tänkt gå runt sjön med han aom tar 2 timmar, joggat en runda då han är super duktig på att cykla, jogga osv! Iså fall ska vi träna också, ska låta han springa av sig någonstans också tror jag också!
Veckans blogg vinnare:  http://jossasbiilder.blogg.se/
Now you guys know!
BYE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test