Utgång!

Hej på er!
Har nyss pratat med nora och vi ska ut i kväll! 
Och nu menar jag inte sohejsan vi ska bli fulla och packade och göra en massa konstiga saker! NO NO NO NO!
Vi ska bara va ute, prata om en massa saker! Nora är ju också rolig att vara med. Sist vi va hade jag jätte kul + vi va uppe hela natten och hade jätte kul på datorn! Och sen sminka vi varandra, fast inte seriöst då, vi båda såg lite moko moko indijan aktiga ut. Så nej de var inte så seriöst!  och sen gjorde vi en massa roliga saker!
Men  när vi gick in i data rummet hos henne på kvällen när det va mörkt, när vi kom ut var de ljust och morgon, hehehe =)
Tänkte inte själv att de hade blivit morgon faktiskt?
Ientligen skulle jag vara med sanna i mariefred, men har ju chabo eftersom att my sis work! Och kan inte åka till mariefred sedan åka hem med buss och sedan tillbaka med buss! För att gå ut med chabo, nej så funkar det inte!
Men nu vet ni vad som händer, så jag antar att ni får ett nytt inlägg när jag kommer hem.
 
Bjuder på en bild, på samuraia. Hunden vi hade hemma hos pappa, miss her so! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test