vinnaren av veckans blogg!

Hej på er!
Som jag sa har jag inte alls fått in så mycket veckans blogg tävlanden!
Bara två, men har dock inte länkat eller delat min blogg så mycket. Men det var ju första gången, men andra kommer gå bättre. Och sen så böjade jag med detta i fredags ju, så det ö inte många som har fått chansen tror jag!
Men har ialla fall en vinnare! 
Och det är jossa! Här kommer lite fakta om hennes blogg och henne (vad jag vet och tycker om henne då)!
Jossa är en 14-årig tjej som är snäll och omtänksam. Hon går i min klass också. Hon är en persson som tänker på andra och finns alltid för en! Hon älskar att fotgrafera och är mycket duktig vad hon än fotar med (tycker jag).
Hennes blogg är då en foto blogg! Där läggerhon upp en massa bilder som hon fotat, men hon skriver också om lite vardag eller ja, vad som kan ha hänt under dagen t.ex.! Ialla fall vad jag har läst.
Hon ger också en massa tips och hjälp om hur man kan fotografera för att få bra bilder. Så det är veckans blogg!
Jossa jag kommer länka din blogg i vare inlägg som jag skriver, från måndag (idag) till söndag! 
 
Den som kom tvåa är jossan! Eftersom att hon är tvåan så får ni gå in på hennes blogg och läsa själa vad den handlar om! Kommer länka henne i ett inlägg och det blir då nästa!
 
Veckans blogg: http://jossasbiilder.blogg.se/
 
Den som kom tvåa: http://jjosefinkrone.myshowroom.se/
 
Pass på och kolla på deras bloggar nu. Så mycket ni kan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test