♥ Fotografering, helgen ♥

Hej på er!
Min helg har varit såååå bra! Varit med hanna hela helgen. Ni vet ju redan vad som hände på lördagen. Men idag har vi fotat och ni ska få bilder på det nu (vi fotade då varandra ute i snön). Hanna bilder vart jätte fina då hon hade sommar kläder på sig. 
Mina vart okej när man redigerat dom. Sen igår var vi också på coop i Strängnäs. Haha och vi typ gick runt och fjantade oss. Hanna höll på att få en skratt attack när jag tog en potta och satte mig på den när alla såg. Min lärare var där också haha.  Och juste snart kommer det upp lite film tips på bloggen på håll dig kvar en liten stund till ;)!
 
Min helg var super, hur har er helg varit?
 
( vart dock mer bilder på mig än fina hanna)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test