dålig uppdatering + bilder på fina sindemar!

 
 
 
Hej på er!
Sorry för dålig uppdatering, men har haft fult upp, varit hos sanna tills i går då jag gick hem, och hos sanna har jag inte haft internet på dagen bara på kvällen konstigt nog ;).
Men men sånt som händer! 
idag har jag inte gjort något bara slappat då de har varit sjukt varmt!  Och i måndags var jag ju hos cassandra och då var vi i stallet där cassandra rider och så (jag, sanna och Cassandra) där vi gick på en lång promenad med Sindemar, tvättade hela han osv. Men sanna hålde sig undan ett tag då hon inte litar så mycket på nya hästar sa hon. Men när vi var på väg hem från promenaden så testade hon leda honom och de gick så där! Men de var ett stort steg fram ialla fall! 
Själv ledde jag han hela vägen  medans Cassandra och Sanna pratade hela tiden + att han fick trava lite lätt brevid mig i skogen.
Och de vart en massa sola och bada i poolen och rensa bär land från o gräs, de kanske inte var de bästa men annars va de super kul! Är ju bränd så tummen upp för bränn heten... NOT! 
 
Och sen på lördag blir de att gå ut med sannas hundar på förmiddagen då ingen är hemma då så dom frågade om jag ville gå ut med dom. Och jag blev ju jätte glad att dom frågade mig eftersom att jag älskar hundar! 
 
Men här har ni bilder på cassandras medryttar häst Sindemar, Ni kanske har uppfattat de som Cassandras egna häst men de är hennes medryttar häst, Men det kan ju nästan kännas som hennes egna då hon är hos han på helger och vissa vecko dagar osv. Ialla fall vad hon sa till mig!
Och han är ju bara för underbar!
Och för er som undrar varför de är text mitt i bilden är för att de senaste dagarna så är de många som kopierat mina bilder. Sedan lagt ut dom på en av sina sider och skrivit att de är dom som tagit bilden, Och mina bilder är mina bilder och vill helst inte att dom kopieras utan mitt tillstånd! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa

Fanny , lägg dit ett högerklicksskydd då! :) då kan man inte kopiera! <3<333

Svar: Smart jossa! tack <3<3<3<3
Fanny wall

2012-07-05 @ 23:46:20
URL: http://jossasbiilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test