dålig uppdatering!

Hej och godmorgon, eller det är ju inte morgon för mig eftersom att jag vaknade klockan 9. Men för er som nyss har vaknat då ? Och vet inte om ni såg det men det kom upp typ 4 inlägg med svaren på frågestunden, antar att blogg.se cepade lite!
Idag vaknade jag som sagt klockan 9, gick då upp och bytte om och sedan gick ner och år frukost i ensamheten. Alla sov ju, men lite morgon pigg som jag var idag skadar ju inte. 
 
Sedan så vart jag lite sömnig igen så jag bäddade ner mig i min säng och satte på en serie som jag ville se. Klockan halv 11 eller 11 så gick jag upp igen och gjorde lite saker och nu sitter jag här :) 
Idag vet jag inte vad som händer, hittar på något senare. Men man får ju passa på att hitta på saker nu för snart börjar skolan!! inte långt kvar faktiskt. 
Alla som ska börja förskolan eller första klass är säkert jätte narvösa, min lille bror ska börja första klass och är hur redo som helst! 
 
Hhaha men bloggar senare idag, på datorn eller mobil blogg, de får vi se!
BYE!
 
har inte hunnit ut och fota än, så har tyvärr inga nya bilder. Men ni får nöja er med en bild som jag tog för över 2 månader sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test