Senaste dagarna!

Dåligt bloggande jag vet, och jag ska vara ärlig har ingen som helst anledning till det, har lixom vetat att jag måste blogga men har inte gjort det. Totalt fel av mig! 
Men nu bloggar jag och ni ska även få veta vad som hänt de senaste dagarna. 
 
Söndag: Var på grönalund, Tiden inne på grönalund var jätte rolig. Vi alla (jag , sanna , och cassandra ) Fick även en ny favorit. TWISTER ni vet berg och dal bannan av trä? Skit kul var den. Hemvägen var mindre rolig.... Fast när robban och denise kom och hämta oss vart de jätte kul, vi satt i en bil med hög bas musik och hittade knappt ut från stockholm, var Jätte kul ialla fall :D
 
måndag: Sanna sov hos mig från söndagen, och på fredagen fick vi besök -.- Men dagen blev rolig eftersom att jag och sanna åkte till mariefred och vi cyklade dit, på vägen dit gick de snabbt och det vart mycket prat.
Men på kvällen var det mysigt då vi kolla på film och bäddade ner oss :D
 
Och idag ska jag sova hos sanna igen, ovanligt jag brukar ju lixom sova hos henne :D Men ialla fall vi ska väl ta cykeln till åker snart när sanna plockat upp i sitt rum och hitta på något, och senare ska vi hem till klockan 6 och äta. 
Men jag skriver om jag vet något mer om dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test