svar på frågestunden!

nu så kommer frågestunden upp!
Jag vet jag vet klockan är över 12 men nu får ni ialla fall den så var bara nöjda och glada :D 
Tar 10 eller 11, då jag fick lite över 25 frågor på meilen. Jag vet inte om de kommer några fler frågot i ett annat inlägg, men i så fall märker ni det =)
 
1 - Hur länge har du haft bloggen?
Svar: 11 månader snart, men i bloggens meny står inte alla månader eftersom att jag tagit bort inläggen i dom månaderna som fattas.
 
2 - Hur många besökare har du per dag?
svar: 50-100 per dag ungefär. Men med tanke på att jag delar min blogg också. Grejar jag mycket med min design så kan det till och med bli över 200. Tro det eller ej. 
 
3 - Gillar du någon?
Svar: Ja, jag gillar en kille. Men vill tyvörr inte säga vem i bloggen... Kanske kommer ut någon dag vem det är?
 
4 - Har du en iphone?
svar: Det va en lustig fråga om jag ska vara ärlig mot dig. Men nej jag har ingen iphone, utan jag har en samsung galaxy s2. Tycker den är bättre än iphone. Men där emot har jag en ipod och en macBook från apple märket :)
 
5 - Vad är ditt rekord med besökare på 1 dag?
svar: Jadu... 261 eller någonstans där, kanske va 271... eh vet inte riktigt men typ mellan 261-271. Hade då en ny design som folk ville se och då bara rusar de in besökare från alla håll :) Gör det även nu när jag får en desingn på bloggen.
 
6 - Är de tråkigt att blogga?
svar: Asså inte tråkigt, jag har ju massor att skriva men tänker bara inte på det när jag ska skriva ett inlägg. Så darför kan de se ut ibland att de är tråkigt. Eftersom att jag gör ibland väääääldigt korta inlägg som '' hej idag gjorde jag nada hejdå '' . Men nej, de är faktiskt rätt så kul att blogga.
 
7 - Hur många syskon har du?
svar: MÅNGA, för många. Min mamma har 6 barn med mig, 5 av dom barnen (med mig) är också min pappas. min pappa har 7 barn med mig. Och 5 av dom barnen (med mig) är min mammas också.  Så kan ni räkna ut hur många jag har? Nej men jag har 7 syskon. 1 av dom har jag aldrig träffat (inga av mina syskon har det). Och en annan har jag träffat 1 gång men känner inte han, Dom här två är då bara halv syskon. 
Vet ju att dom är mina halv syskon, men tänker inte så mycket på att dom är mina syskon ientligen. Tänker mest på dom jag bor med och jag bor med 6 av mina syskon -.-
 
8 - vad gör du just nu? 
svar: Jadu klockan är 2 på natten, finns inte mycket att göra :) 
 
9 - Har du ett husdjur?
svar: Nepp, min hund arrox var tvungen att lämna mig och min familj april 2012 men han har de så bra man kan ha i hund himlen nu.... Men min storesyster som typ bor hos oss för hon har jobb där vi bor, Hon har en hund som heter chabo. Ni vet han som de brukar komma bilder på då och då... 
 
10 - Vem är din bästa kompis?
svar: Min bäst kompis är sanna. Kolla gärna in hennes blogg :)!  http://sannaaatjernberg.blogg.se/
 
Det får duga, klockan är 2 och jag ska sova! 
 
Min fina Arrox som lämnade oss, men han har de så bra uppe i himlen nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test