Vad jag tycker om andra bloggare?

Hej på er!
Jag tänkte ta upp några bloggare och säga vad jag tycke om dom också, För de finns ju bra bloggare och katastrof bloggare. Så jag tänkte att ni sulle få höra min åsikt! 
Själv så är min favvo blogare Kenza '' Kenzas.se ''  och efter det alexandra nilsson '' Kissies.se '' =)
 
Kissie '' Alexandra nilsson '' 
 
Alexandra ''kissie'' nilsson.... hmm. 
jag tycker hon har blibit en riktig bra bloggare faktiskt. Jag läser hennes blogg och tycker den är bra. Jag kollade hennes blogg förut för typ 2 år sen också men slutade pga hennes dåliga innsats och humör. Jag menar om man kollar på hennes gammla video inlägg på youtube så tänker man, eller aa ialla fall jag tänker så här
'' jävla bitch hon är/var''. Ungefär så här kunde de låta i hennes video bloggar '' mm kolla min nya märkes tröja, jag typ shoppar hela tiden. Och ni är små fattiga fittor som inte har råd med något '' , eller hur?
 
Så om man gämnför med för 2 år sedan med nu så har de skett en stor förendring! 
Nu är de som om hon tar eget ansvar. Hon ljuger inte utan säger vad hon tycker rakt ut vilket är bra, hon har mycket bättre klädstil... till och med jag gillar den. Hon har fått en fin hållning och är mer vuxen. Hon tar saker på mer alvar. tar inte åt sig alla fula kommentarer, utan hon bryr sig typ inte, utan hon bara säger sin lilla åsikt och skiter i det sen. 
Tycker hon är en riktigt bra bloggare, och är desutom en riktigt bra förebild för unga tjejer. 
 
Dum , bitchig (stavning) , självisk, ful kissie!           Fin, vuxen, ansvarig, bra kissie Alexandra!
 
 
Hanna widerstedt
 
hmm... man kan säga att hon är som en kissie för 2 år sen och inte ''alexandra'' utan en riktig kissie för 2 år sen.

hon är dum, äcklig, ful och oansvarig, alkis och beter sig som om hon vore 10.  
Hon tar åt sig alla fula kommentarer och skriver något ännu fulare tillbaka... riktigt omoget tycker jag! Hon ljuger för sina läsare och och lägger ut en massa fula, äckliga bilder. 
Hon sminkar sig som jag vet inte vad, har sätt osminkade bilder på henne. Och om jag var hon skulle jag sminka mig mindre eller inte ha smink alls, för under allt de där 20 kg smink finns en söt hanna, tro det eller ej! 
tycker inte alls om hennes klädstil! 
Hennes blogg blev stor på hennes löngner och elake åsikter och kommentarer. 
Hon bryr sig bara om sig själv. Och nu måste jag ta upp de här bara för att jag älskar hundar ;) 
Hon har ingen respekt alls för sin hund verkar det som. Går säkert ut med den 1 gång i månaden eller kanske året? Man ska älska sin hund! Hunden är en livskamrat och vill vara en del av familjen. en sån vän slänger man inte bort? 
Tillbaka till hanna!
Hon har ingen stil som sagt, och nu vet jag inte om hon är sådan som hon är på bloggen i verkligheten. Men nu snackar vi om BLOGGARE och då är hon rakt ut ett as!  Men om jag ska vara ärlig tror jag att hon kan vara en bättre människa och att hon har sina bra stunder också!
 
 Borde testa gå runt i mindre smink eller osminkad?
 
 
Jockiboi ''Joakim berg''

också äcklig och är en löngnare. Hanna w:s  x sambo. 
Sex är det ända han tänker på. Kan faktiskt inte säga mer än att han är äcklig. Han mo ljuga men tror faktiskt att han talar mer sanning än hanna w! Låter knäppt men de är sant!  Han skuööe nog inte kunna ha ett seriöst förhållende. Tror inte att han skulle kunna hålla sig till 1 tjej ;) Tror heller inte att han är så fattig som alla tror, men tror också att han inte alltid har bra med pengar... fattar ni vad jag menar?
 
Kenza '' Kenza Zouiten''

Helt klart vuxen! 
Beter sig moget, är en bra bloggare, Älskar hennes klädstil och älskar desutom hennes designade kläder. 
Hon vet nog vad hon pratar om och säger sina åsikter. Hon verkar även som en snäll och trevlig person. Och bäst av allt hon älskar hundar ♥  Hon äger sveriges störta blogg, och jag tycker att de borde hon göra! 
 
Ja alla läsare nu vet ni vad jag tycker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test