1 vecka till!

hej på er alla söta!
Vet att jag inte bloggat på 2 dagar va? eller något sånt men har varit lite upp tagen! 
Just nu sitter jag och dricker as god frukt , hallon dricka som en smothie eller hur de nu stavas och tycker de är gott och nyttigt är de också!
Ialla fall igår var jag och shoppade med sanna och hennes familj också och då fick jag hem lite nödvändiga saker + jag köpte en gullig sak åt henne som tack! Jag hade ju mina pengar inte löst utan bara på mammas kort så då fick jag ta kortet med mig + att jag fick lite bonus pengar, hehehe.... så tack snälla mamma! 
och de jag köpte var en jätte jöt ängel staty (checka bilden) och på den stog de
 
'' Mamma du är som en ängel, du finns alltid för mig. Din kärleksfulla värme gör att alla problem försvinner. Du är fantastik. Jag älskar dig! ''
 
Gullig va ;) jag tycket iaf det.
Och juste idag så eller aa i går fick jag reda på att jag ska ha chabo en vecka till  (min systers hund) och de ska bli kul! så kommer blogga så mycket jag kan! 
Att ta hamd om en hund är stort ansvar och de kan ni till och med fråga mig. Har haft dogs i hela mitt liv och tro mig de finns hemska jobbiga dagar också, fast man inte ens kan tanka tanken. Folk tror ju som sagt att de är bara, äta , dricka, sova , bajsa och kissa som hunden måste göra, dom som tror de borde förlåt mig men ni kan söka upp en riktig hund expert ;) 
Annars då, har inge hänt förutom att i går skypade ja och sanna med emil till klockan mer än 12 iaf ;) Så vi var lite trötta i morse men nu är jag pigg som en mört! 
 
Men nu orkar jag inte med er längre hej så, nej jag skämta med er!
God bye! 
 
Mammas ur söta sak som jag köpte till henne, den är mycket finare i verkligheten fast kortet är taget 
med min kära macbook så de blir inte så jätte bra då de fotfarande är plast på förpaknigen eftersom
att de är menat att man inte ska ta bort de. Och på bilden kan ni också se en liten skymt av min tröja och min nya bh som jag köte i går. Och de andra orkar jag inte lägga upp bilde på nu men vi hörs senare för 
Känner att de här inlägget börjar bli riktigt tråkigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test