Mina mål!

Hej på er just nu har jag lagt upp några mål som jag måste hålla! 
Efter som att jag vill ha saker som jah måste spara pengar till eller så, eller om jag vill göra något som jag måste planera med tiden? 
 
* Sparar just nu till min egna Chihuahua , vill ha en cream färgad eller aa typ lite beagie (stavning) aktig och den ska inte va kort hårig men inte heller för lång hårig. Och jag har kollat runt lite och jag har faktiskt hittat en som är extakt som jag vill ha den. 
 
* bevisa för mamma att jag kan ha en hund, tillexempel vakta min systers hund och ta hamd om den tänka på kostnader och motion och träning m.m
 
de är de jag kan komma på just nu men ungefär så här vill jag ha min chihuahua som jag ska ha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test