Sju soters blommor

Glad midsommar!
Idag så är de midsommar och jag kan säkert tro att alla bloggare på blogg.se hälsar er ''glad midsommar'' .
idag ska ska jag ju va hund vakt men de kommer ju inte drabba min midsommar, jag kommer ha as kul :D Tror vi ska äta lite god mat och sen ska jag plocka sju soters blommor och lägga under kudden. 
Vet de låter skit fjantigt men hr nästan gjort de varje år :) Så vi får se vem jag drömmer om i natt?
 
Men ni får njuta av eran midsommar med er familj om ni inte är ensamma. Men man är aldrig ensamm de är de som är grejen ;) 
Men senare så kommer jag lägga upp en bild på min midsommar klädel och lite bilder och så.
Ha de bra!
 
- Fanny - 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test