sjukt men sant!

Ahahaha vet ni vad jag nyss var med om! 
Någon new york models har kontaktat mig och vill göra mig till modell?
Fattade inget först så jag stälde en massa frågor om hur de är i modell världen och så. 
För dom hade sagt att dom tyckte jag va fin på bilder och så, och jag bara hur vet du de ( trodde att de var ett skämt) ? Då sa dom att dom sett min bilder på dv och sedan kontaktat mig, och att dom bara behövde se några få bilder för att bli intresserade. HAHAHa helt sjukt tycker jag, och de bara kom helt plötsligt. 
Och modell har alltid varit mitt andra val efter hundar här i livet så de kanske är något. 
dom gav mig en hemsida där jag kan läsa mer och så, så sjukt förvånad just nu tycker detta är lite sjukt faktiskt. 
Eller vad säger ni? skulle ni tacka ja? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Wall Ingman

Var bara försiktig med vilka bilder du skickar. För i normala fall kontaktar inte en modellagentur folk på email eller via dator över huvud taget. Man måste för det mesta skicka sina bilder till dem. Skicka ingenting som är avslöjande. Många som är pedofiler som vill ha tjejer på bild att r*nka till. Har varit med om det förut. Men annars. Lycka till! :)

Svar: jag tänkte precis samma sak, Asså om dom luras eller inte!
Fanny wall

2012-07-01 @ 08:17:06
URL: http://mariewalli.bloggplatsen.se
Postat av: ebba paavonen

Dem har ju rätt! du ser asbra ut på bild, skulle sagt ja om jag va du! ;) Men GRATTIS iaf :D

Svar: Tack!
Fanny wall

2012-07-01 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test