Skriver av mig!

Önskar att någon fatta hur de känns, hur de faktiskt är.
Att någon kunde lyssna på mig och höra min uppfattning för en gångs skull, i stället för att bara säga åt mig att va tyst, för att dom tror att de jag ska säga är fel eller jobbigt att höra på... Men de vet dom ju inte för jag får ju aldrig chansen att säga något...  Förut när jag tillexempel skulle till pappa så hade jag altid något som väntade på mig tills jag kom dit, lilla raija (rottweiler tik). 
och när jag skulle hem från pappa, hem från skolan, vaknade på morgonen hemma hos mamma så hade jag också alltid något som väntade mig... min lilla arrox!
Men nu har jag inget, allt är borta och de är dax att börja på nytt, men för de krävs de att h*n litar på mig, att h*n hjälper mig , att h*n tror på att jag klarar detta, att h*n låter mig snacka och säga min uppfattning utan att säga att jag ska va tyst.
 
men h*n litar inte på mig, h*n hjälper inte mig, h*n tror inte att jag klarar de, h*n låter mig inte snacka och säga min uppfattning utan att säga åt mig att va tyst.... Och ingen fattar hur irriterande de är! 
 
H*n säger aa men gör de, du måste göra så för annars kommer de aldrig hända, jag gör så sen när jag går och väntar så händer inget och h*n fattar inte hur sårad jag blir. De är som om någon skär i mitt hjärta. För h*n tror ju att de h*n gör är rätt....
 
Kommer jag någonsin få känna den underbara kännsla jag kände förut igen? 
 
I DON'T THINK SO!
 
Så snälla lita på mig , hjälp mig , lyssna på mig! Så vet h*n ialla fall vad jag vill och om h*n vill göra något åt de är ju självklart upp till h*n!  
(ni behöver inte tänka att de jag skrivit har något med bilden att göra för jag la upp den bild med hundar då vissa vet att jag är i love med hundar och pratar om dom så fort jag ser en hund!)
 
Älskar och saknar min arrox och alla ansra också!
Hundar är verkligen de finaste levande djur man kan få även om dom är hemska och jobbiga ibland!
 

Kommentarer
Postat av: sanna <3333333333333333333333333

Du kan alltid prata med mig gumman !
¨jag kommer lyssna på vad du säger !
finns alltid om du vill snacka vad det än handlar om !
älskar dig mest kom till mig om du behöver prata ring/smsa jag finns alltid när du behöver prata du är min bästavän och jag kommer alltid stå vid din sida vad som än händer ... Kommer alltid stå vid din sida i alla lägen ! du är min allra bästavän och kommer alltid vara kom till mig när du behöver snacka när du behöver kom bort bara kom till mig vad du än vill snacka om kommer jag lyssna på dig ! Kommer ALLTID stå vid din sida !!! :* <33333333333333333333333333

Svar: tack älskade du! I <3 U!
Fanny wall

2012-06-28 @ 02:35:31
URL: http://sannaaatjernberg.blogg.se
Postat av: Jossa

Fanny du vet vart du har mig och du ska veta att jag alltid kommer ställa upp för dig. Du har alltid varit en sån sjukt bra vän imot mig och jag kommer finnas för dig vad som än hände <3
Jag kommer alltid att finnas här vid din sida glöm aldrig de, så jag tycker du ska berätt ös gumman, tycker inte om att du mår dåligt, jag älskar dig Fanny <3

Svar: jag lovar att jag ska berätta för dig när jag känner mig reda att berätta för någon , just nu är de ingen som vet inte ens sanna :/ men jag lovar du kommer få veta! i <3 u to honey! <3
Fanny wall

2012-06-28 @ 11:42:22
URL: http://Jossasbiilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test