Tillbaka på blogg.se

Heej igen! 
Är tillbaka på blogg.se igen då jag inte tycker om nattstad så mycket längre, här har man ju chans till finare designer och en massa saker som inte nattstad har ;) 
Men för övrigt har jag fixat ny design och så. Och för er som undrar så kommer jag skriva Aussie drömmen klart. Kommer kanske inte skriva varje dag bara :) Men blogga kommer jag göra varge dag.
Så nu är jag tillbaka. 
 
Men min helg ska jag vakta chabo, '' min systers pitbull'' och de blir väl att gå en två timmars promenad runt hela sjön eller något, Då han kanske kan få springa av sig lite i skogen och kanske bada om han nu vill det :) Så det kommer bli kul .
Och juste i fredags var jag och shoppade med bella. Och nu på måndag ska jag åka till eskilstuna för att kolla runt lite på stan igen. Det ser jag fram emot. Men ser mest fram e mot att vakta fina chabo. Kommer självklart en massa bilder som jag ska ta!
 
Ha de bra! 
 
Sist jag hade chabo! Han är verkligen världen duktigaste och snällaste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test