Välkommen tillbaka solen!

                                                                      Hej på er! 
Efter nästan 2 veckor med regn får vi till sist sol! Så skönt, har redan bestämt att jag ska flytta ut till trädgården hala dagen!  Och chabo får själklart följa med om han vill :) 
Idag tror jag inte de händer så mycket, är ju hundvakt. Men om sanna vill blir de att åka och bada tror jag, för jag tror att sanna skulle åka hem från niki idag. 
För de är ju så underbart väder kanske jag gör mig en smotihe också! 
Livet är allt bra ibland, fast de är klart jag har ju ingen egen hund men med tiden kanske min mamma fattar att de behövs! 
 
Men nu ska jag ut i trädgården och bli lite browni! 
 
Spanien för några månader sen 6 månader tror jag känns som de ialla fall, var verkligen skönt vill åka igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test