♥ konfa, lucia, tomtits ♥

Hej på er allesammans.
 
Dålig uppdatering just för att jag gjort massor dom senaste 3 dagarna.
På tisdagen så var jag på tomtits och det var verkligen jätte cool, vi var på utställningen body-world. Ni som inte varit där, ÅK! även om de kan vara lite äckligt. Ni fattar vad jag menar om ni åker dit!
Sedan var det konfan på onsdag, och ddär fick vi veta hur ett dop går till. Så jag fick då spela mamma, killen i konfan pappa och ebba präst och dom andra gudföreldrar. 
Var riktigt kul faktiskt! Döpte vår son till valentin von hagnes :P 
 
Och idag så tränade jag inför lucia med kören, ska ju uppträda den 14 dec i kyrkan! Men nu vet ni lite vad som hänt och senare kommer de upp en '' jag tipsar '' här på bloggen så häng kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test