10 sep - önskelista!

Vet ni, jag är ju 14 eller jag fyller ju 14 om 18 dagar men har skrivit i bloggen att jag är 14 då jag skulle fylla det de här året ju ;) 
Men eftersom att min mamma kanske kollar på det här så kan jag ju lägga upp vad jag vill ha!  Bara så att hon vet ;)
 
VARNING FÖR ATT DET KAN VARA STAVFEL OCH ATT JAG KAN HA TRYCKT PÅ FEL BOKSTAV PÅ DATORN! :D
 
HUND: Mamma vet att jag vill ha en hund, men hon verkar inte fatta varför (om du serdet här så ta inte illa upp mamma för jag älskar dig mest i hela världen och du vet att jag kan!) Och mamma jag vet att allt jag skriver här i detta inlägg inte hände med arrox. Men då måste erkäna att du vet att arrox var inte som alla andra hundar, han funkade helt enkelt inte i miljön vi hade, han var en hund men många problem men ändå så älskad. Och det här som står längre ner i inlägget om vad jag skulle göra med hunden, det gick bara inte md arrox, och det var bara så. Och jag hoppas att bara för att allt inte gick så bra som vi hoppats med arrox så får man inte vara rädd för att försöka igen . Alla ni läsare kanske tycker att jag är för besatt av hundar så att det är löjligt. Men tyck det då. Men om jag hade en hund så skulle den på föja med på en massa hund träffar som brukar vara rätt ofta. Den skulle få följa med mig på långa promenader, då jag älskar skogen och naturen så skulle det va perfekt med en LITEN hund som sällskap. Den skulle få en massa träning på dagarna efter skolan. Jag är verkligen berädd att ofra mycket för en hund, ialla fall för att bara få försöka och se hur det går. Skulle göra ALLT  och då menar jag ALLT ! Jag skulle göra allt som mamma säger och inte säga emot som jag brukar när hon tillexempel ber mig hämta liam, plocka in diskmaskinen, städa lite i huset , städa mitt rum , gå till ica för att handka mjölk tillexempel. Hahaha allt detta gör jag när jag känner för det, inte när någon ber mig! eller bara i bland. Så allt detta skulle jag göra bara jag fick en egen hund att ta hamnd om, eller som sagt ialla fall bara få försöka och bevisa at det funkar! 
Vi får se om mamma fattar något om detta till min födelse dag och låter ialla fall mig försöka! Och det skulle vara bra eftersom att jag skulle göra allt som jag skrev  (hämta liam, plocka in diskmaskinen, städa lite i huset , städa mitt rum , gå till ica för att handka mjölk) och då skulle inte hon behöva göra något. Och jag menar det. Jag skulle verkligen göra allt detta + mer för att BARA få försöka ha en hund eller få en i födelsedags present!
 
Systemkamera: Jag älskar att fota natur och hundar, det ska jag fota om jag någonsin får en systemkamera. Jag kommer nog ta med mig en så fort jag ska ut på en promenad eller vart som helst :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test