11 sep - skolarbete + ny design!

Hej på er alla! 
Idag har jag varit med aja för att vi skulle göra skol arbete för vi jobbar i grupp i skolan med en film. Och för att vi ska hinna med allt så filmade och fotade vi till vårt arbete idag efter skolan! 
Tog en del bilder som vi ska klippa och klistra med iskolan sen! 
En av bilderna har jag i min nya design! Ville ha något höstlikt nu när hösten är här! Och jag tyckte jag lyckades, löven är jätte höstlika och bilderna vet jag inte varför jag valde dom. Bilden på mig och sanna är min favvo bild på oss, och den andra ska visa att jag älskar att fota :D Och den har jag tagit med ajas kamera! Var den inte fin? :D Tyckte ialla fall den vart jätte bra !
Men nu ska jag jobba på några designer som ska skicka iväg när dom är klara! 
 
ha det bra så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test