- good morning sunshine -

Godmorgon med er!
Idag skiner solen och himmelen är blå ♥ Skönt med sol i 2 dagar i rad!!
Ja vad händer idag?
Jo jag ska packa allt jag hade med mig hit till Eskilstuna, då jag ska åka hem i morgon! Så det är sista dagen här idag. Tänkte lite senare göra en '' mitt 2012 '' lite sent kanske men ändå. Och en hiss och diss också!
 
Ohh juste har ni sett min nya design la upp den snabbt i går kväll! Den beskriver på något sätt vad jag gillar. HAHA skulle lagt till en liten hund men den fick ju inte plats ☹ Men den får vara med någon annan gång. 
Har för övrigt hunnit att samla ihop mig rätt så många designer under min tid med bloggen! 
 
Har inte så mycket mer att säga så ni får ha det bäst! ✌
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test