- i'm back -

Som rubriken säger så är jag tillbaka efter nästan 2 dagar. Har spenderat dom med hanna och ångrar inte att jag gjorde det! Vi har alltid så sjukt kul!! Och ja vi gjorde massor, Pratade om allt och inget och var dessutom uppe hela natten! 
Skit kul var det och vi har planerat nästa helg också (Nu när vi tänker på det så har vi börjat va massor, och det är bra för hanna är precis som jag. vi har gått i samma klass i 3/5 år och har aldig någonsin ens tjafsat eller varit sura på varndra :D ) , och i morgon så kommer mia och hanna och hämtar mig på morgonen sen åker vi till skolan tillsammans. Dom är så snälla ♥
 
Här kommer några bilder som passar in på mig och hanna!
 
 
 
 
 
 
Bye!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test