- Lördag, sista natten -

Hej på er!
Minns ni mitt nyårs löfte?
Äta nyttigare, och bara äta godis 1 gång i veckan bestämde dagen lördag. Så idag moffade jag 2 små kladdkaka bitar. Och dessutom blev det hamburgare till middag. Så gissa om jag är mätt? Spricker nästan!
 
Och idag ställer vi klockan på 9 i morgonbitti. För klockan halv 1 i morgon åker jag hem igen. Och ska äntligen få se mitt nya stora rum ♥ Så ska inreda och lite så när jag kommer hem, sista natten i Eskilstuna. Och när jag kommer hem och efter jag packat upp och de så ska jag va med hanna! Förmodligen sova där, tror det va så vi bestämmde.
 
Men ska fortsätta min kväll nu, hur har er kväll varit? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test